Jeżeli wyniki sesji treningowej można byłoby traktować jako miarodajne źródło informacji o formie poszczególnych zespołów, to McLaren odrobiłby bardzo dobrze pracę domową, a zespół BMW Sauber powrócił do formy z początku ubiegłego sezonu.
Niestety realia najprawdopodobniej są inne. Lewis Hamilton po raz kolejny od czasu zamontowania w jego bolidzie przejściowej wersji nowego dyfuzora wykręcił najlepszy czas podczas sesji treningowej, podczas gdy kierowcy BMW Sauber, którzy dzisiaj obaj zgodnie używają systemu KERS zajęli pozycję drugą i trzecią, wykorzystując podczas ostatnich przejazdów miękkie opony.Na czwartej pozycji sesję zakończył Nico Rosberg, który wyprzedził aktualnego lidera klasyfikacji kierowców Jensona Buttona oraz drugiego kierowcę McLarena- Heikki Kovalainena.
Rubens Barrichello pierwszy trening przed GP Bahrajnu zakończył na siódmej pozycji, a do czołowej dziesiątki zakwalifikowali się jeszcze: Felipe Massa, Mark Webber oraz nie używający KERS drugi kierowca Ferrari, Kimi Raikkonen.
Niespodziewanie w drugiej dziesiątce znaleźli się obaj kierowcy Toyoty, a zawodnicy Force India, Adrian Sutil i Giancarlo Fisichella, dysponującymi w swoich bolidach nową płytą podłogową i dyfuzorami uplasowali się odpowiednio na 14 i 16 miejscu.
Spore problemy w pierwszym treningu spotkały Fernando Alonso, który przez większą część sesji zajmował ostatnie miejsce w tabeli z wynikami, dopiero pod koniec wyprzedzając kierowców Toro Rosso.
Sebasiten Bourdais ostatecznie był 19, podczas gdy Sebastien Buemi na kilka minut przed zakończeniem sesji zatrzymał się na poboczu z powodu awarii bolidu.
Druga sesja treningowa przed GP Bahrajnu rozpocznie się już o godzinie 13:00 czasu polskiego. Zapraszamy.
24.04.2009 10:53
0
Chłopaki założyli supermiekka mieszanke. na sredniej nie wyglada juz to tak rózowo...
24.04.2009 10:53
0
Za piękne to , żeby było prawdziwe.
24.04.2009 10:54
0
Niby na miękkich mieszankach jechali kierowcy BMW SAUBER, ale przed samą zmianą mieli równie dobre miejsca w pierwszej 10, więc jak na nich nie jest tak źle.
24.04.2009 10:54
0
mam nadzieje że bmw z tą iloscią paliwa dojechli do boksów
24.04.2009 10:55
0
Miękka mieszanka i tyle, na twardych będa gdzieś w okolicach połowy stawki. Ciekawe jak wypadną inni na miękkich. Pozdro.
24.04.2009 10:55
0
Co prawda na miękkiej mieszance, ale czasy na twardej też nie były takie kiepskie i nie odstawali od czołówki jak w poprzednich sesjach treningowych przed poprzednimi GP.
24.04.2009 10:55
0
Czy BMW było pierwszym zespołem z pierwszej 10-tki który jechał na super miękkiej gumie?
24.04.2009 10:55
0
chcieli pokazac ze nadal sie liczą, mała ilość paliwa i miękkie gumy to wszystko wyjasnia
24.04.2009 10:55
0
I jak tu teraz typować?ładnie namieszane
24.04.2009 10:56
0
Założyli miękkie chyba jako jedyni w stawce.
24.04.2009 10:56
0
wobs jak bys wiedzial wszyscy mieli podobna ilosc paliwa
24.04.2009 10:56
0
Szkoda, że muszę tak mówić, ale nie spodziewam się jakiejś zwyżki formy BMW. Po pierwsze jako jedyni przejechali okrążenie pomiarowe na miękkim ogumieniu, a po drugie, na pewno te czasy w qualu będą dawały końcowe lokaty. Według mnie Brawn i tak będzie najlepszy!!!
24.04.2009 10:57
0
na sredniej tez zle niebylo kub byl 7 a gdyby przejechal jeszcze jedno okr na miekiej bylby 1 z czasem ponizej !;32 wiec jest dobrze. wynik zapewne jest zawdzieczany supwer kapcia ale tez dobremu setupowi poniew ednak testu z lutego pomogly w zebraniu danych
24.04.2009 10:57
0
6. kubakinia - zgadzam się. Jak już wcześniej napisałem, przed zmianą kiedy to BMW SAUBER założył miękkie opony, obaj kierowcy byli w pierwszej dziesiątce. Więc nie ma mowy o takich wynikach jak w poprzednich GP kiedy raczej plasowali się w treningach w drugiej połowie stawki.
24.04.2009 10:58
0
czekam , sprawdze po drugim rozdaniu
24.04.2009 10:59
0
jeżeli Robert faktycznie jeździł z KERSem to chyba nie jest tak źle. zobaczymy drugi trening. napiszcie na jakiej stronie można oglądać na żywo.
24.04.2009 11:00
0
mantys - ok
24.04.2009 11:00
0
bahama007 skąd masz takie dane
24.04.2009 11:00
0
Kubica caly trening jezdzil dobrze co przejazd to wskakiwal do pierwszej dziesiatki a biorac pod uwage to ze w piatek testuja bardziej pod katem wyscigu to znaczy ze bycmoze ida w dobra strone wreszcie no a koniec treningu to wiadomo miekkie opony chyba troche pod publike albo na wszelki wypadek zeby sprawdzic przed kwalifikacjami gdyby znowu mieli w nocy kers wyjmowac ;) ogolnie ja jakos z wiekszym optymizmem patrze na ten wyscig po tym treningu no ale poczekajmy na dalsze jazdy
24.04.2009 11:01
0
Niewierze ze pomiedzy miekka a twardsza jest 0,6 roznicy az.Poprostu poprawili ustawienia i kers duzo daje
24.04.2009 11:02
0
Jak wiadomo każdy zespół w treningach testuje swoje ustawienia zaplanowane wcześniej. Przecież nikt chyba nie wierzy w to, że nagle BMW w celach marketingowych zużywa miękkie opony i jedzie prawie na pusto tylko po to, żeby się komuś "przypodobać". Każdy testuje to co uważa. Przygotowali się może do treningu drugiego już.
24.04.2009 11:04
0
Poprostu trafili dobrze z ustawieniami.I teraz mozliwe ze juz ida do przodu z rozwojem;]
24.04.2009 11:04
0
Ciekawe co powiecie, gdy Brawn znów zdominuje kwalifikacje?
24.04.2009 11:05
0
23. Angulo - a dlaczego miałby nie zdominować? Treningi przecież nigdy nie były i nie będą nagle miarodajne..
24.04.2009 11:05
0
a co mamy powiedziec ze brawn jest w tej chwili najlepszy i nikt tutaj tego nie neguje wiec skad to pytanie??
24.04.2009 11:06
0
Brawn nie jest doskonaly moze ich forma juz wygasa powoli
24.04.2009 11:09
0
prawda jest taka,że miękkie opony mogą dać na pojedyńczym okrazeniu nawet sek lepszy czas. To zasługa tak wielkiej różnicy pomiędzy dwoma mieszankami
24.04.2009 11:09
0
Powiedzcie czy Ham najlepszy czas wykręcił na miękkich czy na twardych?
24.04.2009 11:10
0
twardych
24.04.2009 11:11
0
ale ma kers i nowy dyfuzor wiec ma przewage
24.04.2009 11:11
0
W BMW coś chyba drgnęło .Mimo zastosowania miękkiej mieszanki opon w końcówce treningu ,która zamazała rzeczywisty potencjał bolidu Nicka i Roberta to ich wcześniejsze czasy nie były złe . Po cichu liczę na pierwsze punkty Kubicy w tym sezonie.
24.04.2009 11:12
0
Beda ;] jak nie dojdzie do awari lub wypadku
24.04.2009 11:13
0
Kubica powinien wyjechac z mala iloscia paliwa na miekkiej mieszance na 1 odcinku
24.04.2009 11:14
0
wystrzał BMW szkoda że Robert przejechał tylko 1 kółko na miękkich ... wiadomo że miękkie gumy dają lepszą przyczepność ale myśle że jest ok i BMW nareście pokaże coś w qualach a w wyścigu będzie dobrze ... oby Kubica jeździł z kers .. na starcie jest szansa wyprzedzić kilku kierowców :D
24.04.2009 11:16
0
Nie zapominajcie - to nie jest BMW z początku zeszłego sezonu, kiedy nie musieli tyle czasu poświęcać na przygotowanie do kwalifikacji i mogli sobie spokojnie na pierwszych treningach zbierać dane na wyścig. Na razie to mają problem z wejściem do Q3, dlatego już się nie bawią tylko pracują od razu pod kątem kwalifikacji. Jak się sensownie zakwalifikują to przy dobrej strategii mimo słabego tempa będą mieli większe szanse na jakieś małe punkty.
24.04.2009 11:16
0
Bedzie mial kers jesli powtorzy wynik w 2 treningu narazie widac ze daje korzysci
24.04.2009 11:17
0
Robertowi odchudzili bolid dlatego tak dobrze to wygląda
24.04.2009 11:17
0
mam nadzieje, że Kubica będzie jeździł już z KERS, wkładanie tego i wyciąganie ostatnio przyniosło katastrofalny skutek. Nawet jeśli bez KERS by zrobił 0,2 sek lepszy czas, to zapóźno na zmiany, wsadzili to...to niech tak jedzie, ostatnio kombinowali i przekombinowali
24.04.2009 11:18
0
23. Angulo - cóż, trzeba będzie powiedzieć że BMW szuka sponsora :-D
24.04.2009 11:20
0
Poczekajmy na drugi trening. Tam już większość, a może nawet wszyscy, użyją miękkich opon. Wtedy będzie mniej więcej widać w jakim miejscu naprawdę jest BMW. A ten pierwszy trening, nie biorąc nawet pod uwagę tych czasów zrobionych na miękkiej mieszance, nie wyglądał już tak fatalnie jak podczas poprzednich GP. Czyżby szło ku lepszemu? Miejmy nadzieję.
24.04.2009 11:22
0
Myślę, że i nawet drugi trening nie będzie tak bardzo miarodajny, bo przecież zespoły będą testowały bolidy pod różnymi względami. Nie wiadomo będzie, którzy ustawiają pod wyścig, a którzy pod kwalifikacje.
24.04.2009 11:22
0
Kubicki i Heidfeld prze blisko godzine pierwszego treningu siedza w boksach , a ostatnie przejazdy na miekkich laczkach-troche pachnie zasłoną dymną i próbą odbudowania dobrego nastroju i podniesienia morale temu-jacy to jesteśmy "gut"
24.04.2009 11:30
0
To mamy BM-ke w czołówce zobaczymy co będzie sie działo za kilka godz.
24.04.2009 11:32
0
jak na obecną chwilę KERS pomaga
24.04.2009 11:33
0
To że 90% komentarzy do wczorajszych artykułów w których pokazujecie że macie pełne gacie bo BMW nie poszło w chinach to rozumiem, przecież 90% osób zna się na f1 od 2007. Dziwi mnie za to pzo który to jak zwykle wszystko wie a tym razem twierdzi że BMW się totalnie pogubiło. Wiesz to po 3 pierwszych wyścigach i po braku doniesień prasowych ze strony BMW? Codziennie używasz ich kersu w swoim samochodzie że twierdzisz że to totalna klapa? I gdyby nawet BMW faktycznie było na samym końcu to co szanowna większości? Przestaniecie oglądać f1? Ja osobiście czekam na to z niecierpliwością. Śmieszą mnie komentarze na poziomie rozhisteryzowanych dzieci. Spójrzcie na siebie.
24.04.2009 11:35
0
Zastanawia mnie tylko to jak na twardych oponach Hamilton zdołał przejechać jedno okrążenie w czasie o 0,6 sek. lepszym od Rosberga, który też jechał na twardych? Pomijamy 2 i 3 miejsce BMW, bo oni na miękkich czas uzyskali. Czyżby MCL wróciło do formy z zeszłego sezonu?
24.04.2009 11:36
0
45. Vysogota - wyluzuj. Są tacy co oglądają F1 dla Kubicy i tyle.
24.04.2009 11:38
0
BS podobno poprawiło oznaczenie miększej mieszanki, ale jakoś różnicy nie zauważyłem (oglądam w necie, może na tv widać jakąś różnicę). Nie rozumiem dlaczego nie zastosują żółtego czy białego koloru.
24.04.2009 11:41
0
moze KERS na tym torze daje az tyle, ze i Hamilton i BM-ki sa tak szybkie
24.04.2009 11:41
0
@masaj - bo chca byc ECO, modnisie...
24.04.2009 11:43
0
brawo kubica oby tak było na wyścigu i niech go wypuszczą z kersem xd
24.04.2009 11:44
0
nic nie znaczą....
24.04.2009 11:47
0
widac ze kers cos tu daje i to nawet wiecej niz cos..z kers jedzie tylko 4 kierowcow i cala 4 w pierwszej 6 kierowcow
24.04.2009 11:52
0
3 trening jest w miarę wiarygodny...
24.04.2009 11:53
0
ale pierdolicie glupoty
24.04.2009 11:55
0
55. kolesgit - powiedz Ty coś sensownego..
24.04.2009 12:00
0
Ja osobiście czekam do wyścigu z jakąkolwiek oceną jak to juz wielokrotnie wspominałem.
24.04.2009 12:02
0
Wkoncu cos ruszylo!!!!Moze bedzie drugie zwyciestwo Kubicy...... Oby tak dobrze im jutro i pojutrze szlo!!!
24.04.2009 12:03
0
oby tak już zostalo ale pewnie i tak w wyścigu wszystko sie pozmienia
24.04.2009 12:04
0
no to zapowiada sie kolejny ciezki weekend da BMW - co zreszta było do przewidzenia - wkoncu praktycznie zadnych nowych czesci nie maja na ten wyscig. Na miekkich oponach nie byli w stanie wykrecic najlepszych czasow - czyli traca faktycznie 1 sek. To niestety sporo za duzo.
24.04.2009 12:09
0
A może BMW już ma te dyfuzory i inne bajery, tylko się nie ujawniali? Lepiej mniej gadać i więcej robić.
24.04.2009 12:14
0
Na pewno przez jeden tydzień w BMW nie mieli czasu na jakieś konkretne zmiany. Nie ma się co zachwycać wynikami, bo nawet nie wiadomo co konkretnie testowały inne teamy. Poczekajmy na te dyfuzory, może podskoczą o kilka miejsc.
24.04.2009 12:15
0
Czytałem że BMW poprawiło dyfuzor na ten wyścig i utrzymuja to w tajemnicy, ale to tylko takie wstępne zmiany, na pełny efekt trzeba będzie czekać do GP Hiszpani... tzrymajmy kciuki
24.04.2009 12:18
0
@ Vysogota popieram każde twoje słowo.a prawda jest taka ze BMW nie jest tak słabe jak mogłoby się wydawać w Chinach,ale nie jest na tyle silne zeby wygrywać.Ale prawdziwe ściganie zacznie się w Europie,a ja nie zdziwię się jeśli Brawn juz nie wygra zadnego wyścigu w tym sezonie ,bo tutaj raczej nie wygladają na mocnych,myślę z mcl bedzie poza zasięgiem w Bahrajnie,a o tytuł Mcl powalczy razem z BMW i Ferrari.
24.04.2009 12:22
0
robert jutro w Q3 będzie 6 , tak czuje
24.04.2009 12:23
0
Zauważcie że HAM uzyskał ten swój najlepszy czas stosunkowo wcześnie, a na kolejnych wyjazdach właściwie już się nawet nie zbliżał do tego rezultatu. Może jechał na oparach? :)
24.04.2009 12:24
0
1.34,823 - taki czas Kubicy na twardych.
24.04.2009 12:24
0
wynik BMW na miękkich oponach - bez komentarza. Co prawda KUB był wcześniej 7 na twardych, przejechal też chyba 5 równym tempem kółek. Jednak wynik HAM-a niezły. Nie rozumiem co się dzieje z Glockiem i Alonso.
24.04.2009 12:28
0
dymski14 możesz podać źródło? Nie tyle ci nie wierze, co sam chciałbym poczytać :P btw to nie zapominajcie, że to właśnie tutaj BMW dużo testowało, z tego względu może mieć tu pewną przewagę względem innych torów. Poza tym trzeba też pamiętać, że jeszcze w Australii Robert walczył o zwycięstwo, co prawda było w tym sporo szczęścia ale tempo w wyścigu też miał świetne. I tak jak mówił doktorek: tutaj KERS daje dużą przewagę. W związku z tym, punkty przy odrobinie szczęścia z niezawodnością wpaść powinny. Wyniki jak zwykle nic znaczą, ale cieszy oko taka kolejność :P
24.04.2009 12:32
0
Największa prędkość na torze Hamilton 315,6.. Heidfeld 19. miejsce (306,9), Kubica 20. miejsce (304,9).. Mówi chyba samo za siebie.. Powiedzcie mi tylko DLACZEGO?!? Co z nimi?
24.04.2009 12:32
0
a gdzie jest kimi rajdkoniem ?
24.04.2009 12:33
0
71. Hamilton_Mistrz - z prędkością?
24.04.2009 12:49
0
70. mantys może nie włanczali KERS, albo robili to w innym miejscu niż HAM
24.04.2009 12:51
0
73. wafel - ale oni odstają od całej stawki wyraźnie.. a nie tylko od tych co używają KERS..
24.04.2009 12:55
0
Na miękkich oponach nawet force india byłoby w szóstce
24.04.2009 12:57
0
Gdzie można (w necie) zobaczyć trening o 13 ?
24.04.2009 12:58
0
45. Vysogota - nie jestem rozhisteryzowany, nie uważam też że powinno się porównywać KERS komercyjny z samochodu drogowego z KERS wyczynowym z bolidu F1. To co się sprawdza w cywilnym życiu nie musi się sprawdzić w warunkach wyczynowych. Nadal nie widzę przewagi bolidów z KERS nad bezKERSowymi. Podoba mi się podejście innych zespołów, że powoli wprowadzają zmiany, wiedzą którędy podążać, testują nowinki w warunkach bojowych, natomiast BMW chce zrobić od razu wszystko i liczą że nowe rozwiązanie będzie natychmiast doskonałe. Nadal twierdzę że BMW nie do końca wie co ma teraz robić, bo konkurencja kompletnie ich zaskoczyła, sądzili że rywalizują z Ferrari, wyglądało wszystko dobrze, a tu niespodzianka. Nie mam też zamiaru przestać oglądać F1, nawet gdyby skrócili wyścigi (akurat ta zmiana zupełnie mi się nie podoba).
24.04.2009 13:11
0
trening 2 na tej stronce: http://www. justin.tv/ferrari_dragon bez spacji
24.04.2009 13:12
0
Dzięki Vysogota
24.04.2009 13:16
0
BMW raczej nigdy nie wypada dobrze, a skoro jest teraz w czołówce, to dobry znak:)
24.04.2009 13:17
0
wow w renalut pikusiowi skrzydło się rozlec5a6 nawet bez 1eg6 *606cy
24.04.2009 13:23
0
Widziałem w tv 1 trening. Na twardych oponach strata 1.2s do Hamiltona. Do pierwszej 4 0.7s Jak napisał admin w wiadomości. BMW 2 i 3 czas, bo na miękkich oponach. Miękkie w porównaniu do twardych dają 1 - 1.5s na okrążeniu. Ten dyfuzor w BMW między bajki raczej należy włożyć. KERS nie daje tyle na ile wszyscy liczyli. Zobaczcie czasy aut z KERS , dyfuzorem i bez dyfuzora. Z listy wytnijcie BMW i cześć pieśni. Do Barcelony nie ma co marzyć na dobre miejsce Roberta. Dobra idę obejrzeć 2 trening, to coś potem napiszę jak to widzę. Trzeba wierzyć w cuda, bo się zdarzają.
24.04.2009 13:31
0
szkoda że ten emeryt(Heidfeld)przed robertem ale dobrze że przynajmniej BMW nie jest na końcu stawki. Martwi mnie postawa Ferrari i Renault ale to dopiero testy. Zobaczymy jak będzie na kwalifikacjach i na wyścigu.
24.04.2009 13:47
0
po co Kubicy KERS skoro z nim jedzie wolniej od Heidzfelda.Kubica może być 3 na treningu ale i tak słabo pojedzie w kwalifikacjach i w wyścigu. Nawet buemi ma więcej ma punktów
24.04.2009 13:48
0
Emeryt nie ma "jaj" -dlatego lżejszy i z KERSem szybciej jedzie...
24.04.2009 13:49
0
pożyjemy zobaczymy. Do wyścigu milcze, nie wpadajmy w euforię
24.04.2009 13:57
0
witam , czy jest gdzieś w necie practice 2 ?
24.04.2009 13:58
0
valencja- po pierwsze Buemi ile ma puktów 1-2. Czyl;i Kubica może go wyprzedzic w Bachrajnie. Więc w czym problem? Jakby nie wypadek Sutila, Sutil byłby przed Kubicą. To narazie 3 wyścigi, praktycznie 2,5 wyścigu bo za Malesie były punkty po połowie. Nie jest źle. Ja tam wierze w Bmw Sauber Kubica pare razy może stanąc na podium w tym sezonie.
24.04.2009 14:08
0
Kurcze nawet w reklamach się mylą:( Spójrzcie na tę po prawej "Red Bull czy Brown". Brawn ludzie Brawn!
24.04.2009 14:19
0
@mantys: Ta klasyfikacja nie mówi nam, kto będzie w sobotę i niedzielę najszybszy, tylko pokazuje, kto jakie warianty ustawień przyjął. Widać, że kierowcy BMW używają więcej docisku, który da im korzyści w szybkich łukach. Na prostych zatem będą tracić, bo większe nachylenie skrzydeł powoduje większy opór. Nie ma co podniecać się prędkościami maksymalnymi, gdyż niewiele one znaczą, zwłaszcza na torach, gdzie wymagany jest kompromis, jeśli chodzi o ustawienia, bo tam jedni mogą postawić na dobrą przyczepność w szybkich zakrętach, inni mogą chcieć mieć przewagę na długich prostych. Gdyby porównanie Vmax pochodziło z takiego toru, jak Monza, można by zacząć się niepokoić. Ale Bahrajn to jeden z torów, gdzie trzeba znaleźć kompromis. Co do BMW, to oczywiście mało prawdopodobne, że w wyścigu zajmą takie pozycje, niemniej taki widok cieszy. Myślę, że nie powinno być tak źle jak w Chinach. O ile oczywiście Kubica znowu nie zrezygnuje z KERS-u przed samymi kwalifikacjami.
24.04.2009 14:35
0
2gi trening Kubica 17ty, Heidfeld ostatni
24.04.2009 14:36
0
no nie wiem co o tym myśleć zobaczymy jak będzie dalej wszystko się może zdarzyć
24.04.2009 14:38
0
standard: Rosberg dobry tylko w treningu, Alonso (nowy pakiet+mało fuela), Toy, BGP i RBR pewnie najwięcej paliwa z czołówki. I pozytyw w postaci Force (nowy pakiecik...)
24.04.2009 14:38
0
Oby tak zostalo.
24.04.2009 14:45
0
Drugi trening zweryfikował cześć teorii i nagłówków jakie pojawiały się na róźnych portalach. Niestety:/
24.04.2009 14:51
0
Szkoda zeszłego sezonu (brak rozwoju) postawili na 2009r i dorównanie ferdkom i makom i w tym sezonie im się to udało, szkoda że nie zwrócili uwagi na inne zespoły może w tym sezonie nie trzeba dorównywać innym tylko budować własną koncepcję - powodzenia, w celu zmniejszenia kosztów proponuję montaż paneli słonecznych i napędu pedałowego, F1 jak sama nazwa mówi jest nr 1 i powinna wdrażać i rozwijać wszystkie nowinki techniczne, od ograniczenia kosztów są inne serie. Wszelkie ograniczenia w F1 powinny być zniesione, można zachować niektóre np wpływające na żywotność mechanizmów ale wszystko inne powinno być dozwolone.
24.04.2009 14:58
0
No niesamowite!! Piqet lepszy od Alonso! Coś brazylijczyka nie doceniłem. Ale i tak wolę Bruno Sennę od Nelsona.
24.04.2009 21:15
0
fullbzik, no, ja nie wiem czy różnica między oponami jest 1,2 sek. Raczej dużo mniejsza. Myślę, że różnica 1,2 sek to też paliwo (może przede wszystkim). W drugim treningu najlepsi kierowcy osiągali podobne czasy jak czołówka w pierwszym (Ham , Heidf i Kub). Mimo, że treningi nie są do końca miarodajne, to trzeci trening powie coś więcej (na ogół tak bywa). Aha, Brawn nadal jest bardzo dobre, mimo, że stawka się pewnie wyrównała.
25.04.2009 10:14
0
oby był na punktowanym
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się